הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
אני מלמד לבגרות בהסטוריה ילד עם תסמונת טורט שמתבטאת אצלו בשני אופנים
בתחום הפיזי-כלומר "טיקים" פעולות בלתי רצוניות של היד,לשון,הראש רגליים וכו
בתחום המילולי-הוא לא שולט במה שהוא אומרכל מה שהוא חושב הוא מיד אומר אין לו שליטה או "טאקט" לדוגמא אם אני אשאל אותו :אתה מבין ?הוא יענה לי בטח ואז ימלמל מה פתאום אני לא מבין כלום לעיתים יוצאות לו גם קללות רבות ולעיתים הוא מרגיש לא נעים קרה פעם שלפני שהגעתי לשיעור אמו התקשרה אליי ואמרה לי שיש לו "טיק"חדש שהוא קורה לכולם שמן ככה שאני לא ייעלב זה לא מכוון כלפיי .
הסיבה שאני מלמד אותו היא מפני שהוא אינו מוכן ללכת לביה"ס התיכון הרגיל שבו הוא לומד וזאת מפני שהוא מושא ללעג תמידי בפני חברי השכבה שם ,לדברי האם מעולם לא נעשתה לכיתה פעילות הסברתית בנושא טורט חלק מהילדים אפילו לא האמינו לו שהוא מקלל לא בשליטה וזה יצר חיכוכים .
הנער הוא נער מאוד אינטילגינט ולומד כרגע בבית לבגרויות לרובן לבד, איתי הסטוריה ואזרחות ועם אימו לספרות והבעה מבחינה חברתית הרגשתו היא של דחייה תמידית יש לו רגשי נחיתות אל מול החברה וניסיון מר בביה"ס אליו הוא לא מוכן לחזור , וגם מצד ביה"ס הם לא מראים שום נכונות לחזרתו והפנו אותו לביה"ס להפרעות נפשיות בגהה למרות שאין לא בעיות כאילו והוא יכול לסיים עם בגרות מלאה
התרשמותי מהנער היא מדהימה -הצעדים שהוא עושה שלנו נראים בסיסיים בשבילו היא מלחמה על הנורמליזיציה, ששאלתי אותו פעם למטרות הלמידה שלנו ולמה הוא לומד איתי הוא אמר שככה הוא מנצח את המערכת שהכריזה עליו כמנודה , היה לי צר לראות שהמערכת לא נותנת מענה לנערים שונים ועם מוגבלות להשתלבות בביה"ס הבעיה שלו היא יותר חברתית והנגישות שביה"ס היה צריך לעשות לא נוגעת בפן הפיזי(שלרוב הוא גם כלכלי)אלא רק בפעולות הכנה שונות והדברים הללו לא נעשו