הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
בתור אחת שלא באה מהמסלול של החינוך המיוחד הרגשתי שהסרט חשף בפניי מידע רב על עולמם ומצבם של הנכים בחברה. הרגשתי שלא הייתי בכלל מודעת לעומק למצבם של הנכים בחברה. היו קטעים בסרט שפשוט כאב לי לראות את המצב שהם נמצאים. לדוגמא האישה העיוורת שלא היית מסוגלת למלא טפסים של הממשלה שיעזרו ה לשמור על זכויותיה. כואב לדעת שבחברה מודרנית עדיין נרתעים ממצבם הפיזי של הנכים ולא מחפשים לעזור ולהתקרב אליהם, רואים בהם שונים וחריגים. זכויות ואיכות חיים שהם ראויים להם הם מקבלים אחרי מאבקים. הסרט גרם לי להבין עד כמה החברה משרישה בנו את הסלידה ומחזקת את הדעות הקדומות על אדם נכה ע"י הצגתו בסרטים כדמות שלילית, כעיוות, כמפלצת שאין בו דבר טוב . זעזע אותי שבילי כנגד כל הסיכויים בתור נכה עשה תואר שני עם המוגבלות הפיזית שלו ועדיין לא מצליח למצוא מקום עבודה. יש המון נכים שאמנם גופם משותק אך הם אינליגנטים ואין להם פגיעה מוחית והם יכולים לתרום לחברה. דבר נוסף שחרה לי זה אי התחשבות מבחינת אי יצירת תנאים שמאפשרים לנכים לנוע בקלות ממקום למקום כמו :מדרגות ובנינים ללא מעליות שמונעים מהם להגיע למקומות עבודה וכו'. אחד המסרים שחשתי מהסרט הוא שנכות היא לא רק עובדה רפואית, היא גם מציאות פוליטית, שהממשלה חוסכת מלהשקיע כספים בנכים, אין הרבה מגוון של מוסדות, אין תקציב לנכים ובזה היא "מעצימה" את נכותם. מסר נוסף שהועבר דרך הסרט הוא שהמסע של בילי מאתגר את הצופה להתמודד עם הדעות הקדומות שלו.