הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
כשראיתי את הסרט בלטו לי מספר דברים שלא נתתי בהם מחשבה רבה בעבר,
על הרבה מהם כבר דיברנו בכיתה, ובכל זאת חשוב להתייחס באופן אישי.
ההתייחסות הפוליטית כמו שכינינו אותה בכיתה, לאנשים עם מוגבלויות. למרות שזה נשמע קצת שולי יותר מההיבטים החברתיים והנפשיים שקודמים בחברה לאנשים עם נכות, נראה כי הסרט בא בעיקר להדגיש דווקא את הנושא הזה שנוטים לייחס לו פחות מחשבה ביום יום. משום שזה כך היה חשוב בעיניי לשים על הנושא הפוליטי דגש- על איך לוקחים חיי אדם עם מוגבלות ומשחקים בהם לטובת הממשל, החזקים, הרוב. מצד שני לא רק הממשל אשם, אם כי קל יותר להצביע על משהו גדול ממני באצבע מאשימה, עדיין החברה לוקחת חלק חשוב בהשתלבות האנשים עם המוגבלות בחברה . לדעתי הבסיס לסובלנות מתחיל מגיל קטן ככל שניתן, וזה מתפרש אצלי לפחות בידיעה הרווחת שאנשים שגדלו סביבם עם אנשים עם מוגבלות יתעצבו בעתיד בחייהם הבוגרים כמשכילים יותר, מבחינת קבלת האחר והחדש, מאשר אלו שגילו את הצד הזה בחברה בשלב התבגרות מאוחר יותר.