הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
הבעיה שעולה בצפייה בסרטים הללו היא שאנו לא רואים אותם כצופה נטרלי נטול מחשבותקודמות. לכן, לאורך כל הסרט התרחש אצלי מאבק פנימי. הסרט עזר לי להפנים את הגישה החברתית עליה דיברנו בכיתה, בגישה זו הנכות מוגדרת על ידי החברה. בסרט ההורים חושבים שהחברה צריכה לקבל את ביתם כחרשת ואביה אף מגדיר זאת " אני לא חושב שחרשות זו מגבלה", למעשה אביה של הת'ר חש כי שתל יהפוך את ביתו לחריגה. אף על פי כן דעתי אינה חסרת פניות כיוון שאני שומעת, ומבחנתי לשמוע זוהי פריבלגיה שכל אדם זכאי להנות ממנה. על כן היה לי קושי להבין את הוריה של הת'ר אשר התנגדו לשתל כוכלארי. הזדהתי עם סבתה של הת'ר שמבחינתה ניתוח שתל היה פתיחת אפשרויות בלתי מוגבלות בשביל הילדה. נראה כי אביה של הת'ר למרות דעותיו המנוגדות ושב באופן דומה. במהלך הסרט הוא מציין כי נמצא בעבודה אשר מרצה אותו אולם אין לו לאן להתקדם ממנה.