הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
תגובה על הסרט - נפלאות התבונה אומנם הסרט הוא סרט ארוך אך סרט מרתק,בכיתי לא פעם ולא פעמים ונשארתי עם מין מועקה כשסיימתי לצפות בו. אחד הדברים שהיה לי קשה איתם זה ההתמודדות של הסביבה עם אדם שלא מתנהג בצורה המקובלת, שכמובן החברה החליטה שכך צריך להתנהג. בתחילת הסרט כשג'ון נאש לומד החברים ללמודים צוחקים עליו, וגם שהוא חוזר להתמודד עם המחלה הילדים צוחקים עליו.אני שואלת את עצמי, הדרך שלנו של החברה להתמודד עם דברים שאנחנו לא רגילים או מוצאים לנכון שגויים זה להתאכזר.מאוד בולט שרוב האנשים בסרט תופסים אותו כמשוגע,מה זה משוגע ? מי החליט? יש קטע בסרט שג'ון מודה בזה שהוא לא רוצה להיות חסר ערך , שהוא רוצה להרגיש משהוא,משהו. הוא רוצה להיות חלק, הוא רוצה שיערכו אותו ,הוא רוצה להיות כמו כולם. מחלת הסכיזופרניה –הזיות , עיוות המציאות היא מחלה לא קלה גם לחולה וגם לקרובים אליו. האמת בחרתי בסרט משתי סיבות האחת היא שיש לי משהו מאוד קרוב שיש לו סכיזופרניה שבאה והולכת תלוי בטיפול, אני זוכרת כמה קשה היה לי להבין שהוא חולה ושבעצם הוא לא רואה את המציאות.הסיבה השניה מתקשרת למפגש עם בן אדם בעל מוגבלות- ראיינתי בחור צעיר בן 20 עם אוטיזם למשרה של פיתוח תוכנה, בחור גאון במתמטיקה. כמו שג'ון מהסרט הוא גאון. מאוד אהבת את הסרט ואני חושבת שאני נשארת עם הרבה שאלות והרהורים איך אני הייתי מתייחסת אל ג'ון,האם גם אני הייתי רואה אותו באופן שונה, או מקבלת אותו, אני חושבת שהשאלות הם קשות והן שאלות של התמודדות יום יומית. סיון