הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
פורום: לקויי למידה
בחרתי בפורום לקויי למידה כי הנושא הזה עדיין צעיר במערכת החינוך ורציתי לבדוק עד כמה יש לאנשים מודעות לזה ומה הם הבעיות שהם נתקלים בהם ומי הם האנשים שנכנסים לפורום ומדברים על זה
לקות למידה מתבטאת בהרבה דרכים נכנסתי לאתר נענע ותפוז ומשם אספתי את השאלות והתגובות של האנשים שיש להם או לבני משפחתם לקות למידה .
לקות למידה יכולה להתבטא דרך חוסר קשב וריכוז המוגדר כ:
הפרעות קשב וריכוז הייתה תמיד בעיה מורכבת בגלל התפרשותה על תחומים רבים..ADHD
מבין השאלות והדילמות שקראתי התעניינתי ב:
אנשים שלא יכולים להתרכז בשיעורים כי הם מטופלים ע''י ריטלין שהם לוקחים את הכדור הס נרגעים אבל לריטלין השפעות לוואי כמו איבוד תיאבון , וזה בעיה גדולה .
לקויות למידה גם יכולות להיות שונות ומגוונות יש נוער בבית הספר בני 14-15כתבו שהם סובלים בכיתה בגלל שהם איטיים והם לא באותו קצב עם הכיתה.
ועוד אנשים שסיימו תיכון וצריכים לגשת לפסיכומטרי והם מפחדים שלא יספיקו לענות ולעשות את המבחן כי הם איטיים ולא בקצב של המבחן ואז זה משפיע על תחום הלמידה שלהם ועל חייהם .
לקות למידה היא גם דיסלקציה יש אנשים שאמרו שהם לא סובלים מלקות למידה ולא יכולים לקרוא כלל .
הכתיב שלהם גם לא מובנת איטית ולא מאוזנת .
בעיה נוספת היא שתקציב של הילדים בעלי לקות למידה הא במסגרת התקציב הרגיל של בית הספר .