הפורום פתוח לכל מי שעוסקים/ות בנושאים של חינוך ביקורתי , מתלבטים/ות, ורוצים/ות לשוחח על המורכבות, ההיבטים השונים של עשיה חינוכית השואפת לשוויון של כל קבוצות הלומדים/ות. אתן/ם מוזמנות/ים לספר מניסיונכן/ם להביא דילמות, התנסויות מוצלחות, להעלות שאלות, לצור קישורים וכד. כדי לכתוב בפורום עליכם/ן להרשם לאתר. אחרי הכניסה לאתר כחברים/ות רשומים/ת לחצו על general ואחר כך על new thread - שרשור חדש, לפתיחת נושא חדש.
אחד היתרונות של פורום הוא שאפשר לנהל בו שיחה. אפשר להגיב לדברים שקראנו. לשאול שאלות, לחוות דעה, להעזר זה בזו. עכשיו שרבים מכם כתבתם דברים מעניינים בפורום, אתם מוזמנים גם לענות זה לזו, להגיב, לשאול להעלות רעיונות שעוברים בראשכם כשאתם קוראים את מה שנכתב פה.
בשני הסרטים אני חושבת שהמסר היה מאוד דומה.
בשיח סימנים היה קטע בו הוא אמר שהרופא כתב "ההורים סובלים מחרשות"
והבחור בסרט הגיב בכך שאמר שהוא לא סובל מחרשות החברה החליטה שהוא סובל מזה, הוא חי עם זה .אני למדתי הרבה על חרשים, למדתי שחרשים חיים עם זה, והם מוכנסים אם דוברי שפה שלהם וקשה להם מאד לתקשר עם חברה אחרים.
ושיש כאלה שיש להם שתלים, ושתלים עוזרים להם לתקשר יותר ומשפר את חייהם..
הסרט שיח הסימנים
איפשר לי להבין את נתק של חרשים וקושי שלהם עם אנשים מבחוץ (לא חרשים).
ושינה את כל התפיסה לגבי החרשים,ונתן לי להבין את רגשות של בנאדם חירש !
ההקבלה שחגית עשתה בכיתה על חרשים נתנה לי להבין דברים רבים, וזה ניתן להבין שחרשים יותר קל להם ויותר טוב להם בחברה שלהם.ועדפה להיות עם אנשים שיודעים שפת סימנים.